cute background..

cute background..

December 3, 2010

ujian & dugaan drpd yg Esa

Kenapa lah byk sgt dugaan yg allah beri kpdku
aku kena tabah hadapi semua dugaan ini
kenapa sejak dua menjak ni ayah selalu marah kat aku hah
pastu kenapa attiah,fiqah,ngan qilah selalu ckp perangai aq dah berubah
hmm ! sabar jelah ngan perangai diaowg tu
ayah ashik mrhkn aku jer,,,x taulh knpa...pilih kasih,ashik nk bela si adam tu jer
biasalah anak jantan kan...sowang pulak tu ank lelaki...mestilh dijadikn anak emas
aq msti tabah semua dugaan ni
''ya allah berikanlah kekuatan utuk aku utk menempuhi semua ujian yg telah dikau beri kpdku'' ya allah !
knpa amira ngan ayu cam dah x nk layan aq jer ...sedih betol lah !
erm ! skang nie aq dah bergaduh ngan ayah aq,kita org berdua lgsung x bertegur sapa
issh ! anak sendiri pon x reti nk mengalah...
hmm ^_^ bosannyerlah
x tau nk wat aper
maklang pon dah blik kmpg ...so skang nie dah x de tmnlh
ini dugaan aq sabar jelah...ngan kerenah fiqah,qilah ngan attiah
mklumlah diaowg kan ank last mstilh manja kan
ashik nk menangkN diri sendiri jer
so...aq sebagai kaklong mstilh kena mengalah sbb diaowg
issh ! ! ! issh !!! issh !! geramnyer aku ....
                                                      arggh ! ! ! ^_^ ...

2 comments:

Afiqahkpoplover said...

fakhiraaa....sorry laa

^_^ lovely ira's ^_^ said...

x pe ar ak dah maafkn ko pon...!